Ne sajnálkozz, inkább cselekedj!

Állatvédő lettem?!!

Állatvédő lettem?!!

Carmen, akinek a fél arcába került az élete

Történetek a múltból 3.

2015. december 05. - GikaÁllatvédő

2015.02.19.

Épp indulóban voltunk az állatkórházból, amikor az egyik gyepmesteri telepről behoztak egy kutyát. Ahogy benéztem a boxba, azt láttam, hogy minden csupa vér, és a szinte még kölyök kutyának eltűnt a fél arca, a lyukon keresztül lehetett látni a fogsorát.

Úristen, mi történhetett szegénnyel? - gondoltam magamban, de már kaptam is a választ. Az egyik gyepmesteri telepen, amelyen fiatal kora ellenére sínylődött, megtámadták a társai. A szomszédos kennelből átnyúltak érte. Carmen egy igazi hős, egy túlélő...aki harcolt, és bár a pofikája bánta, kiszabadult a gyilkos szorításból. Végződhetett volna rosszabbul is, sokkal rosszabbul. Például ha nem az arcán kapják el, hanem az oldalán és úgy próbálják meg áthúzni magukhoz a rácson...akkor valószínűleg végzetes lett volna. Akkor szó szerint kibelezték volna szegényt.

Hogy fordulhatott ez elő? Sajnos nem egyedi eset. Ezt eredményezi a túlzsúfoltság, legyen szó akár menhelyről, vagy gyepmesteri telepről. A kutyák kennelen belül hierarchiát építenek, a szomszédos kennelekkel azonban más a helyzet. Mindenki próbálja védeni a saját területét, harcol a saját kis életéért, és mindenki más ellenséggé válhat, akitől óvni kell azt a keveset is, ami jut. Ha az egymás melletti kennelek nincsenek biztonságosan elválasztva, ilyen és ettől durvább esetek is előfordulhatnak.

Ezért, amikor egy menhely azt mondja, hogy teltház van és nem tudnak több állatot fogadni, ne köpködjétek őket. Jusson eszetekbe, hogy a túlzsúfoltság életekbe kerülhet.

Carmen szerencsére túlélte a támadást és felépült a sérüléseiből. Már ő is új családjánál lakik.

carmen.jpg

PCAS Állatmentés: Carment megtámadták társai

A bejegyzés trackback címe:

https://allatvedolettem.blog.hu/api/trackback/id/tr438141808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása